Przejdź do treści strony Przejdź do głównego menu Przejdź do menu "Na skróty"
Ikona strzałki w dół
Zamek w Mosznej

Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Strzeleczki, 15.10.2021 r.

Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości,

na których  nie zamieszkują mieszkańcy

Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.), Wójt Gminy Strzeleczki informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.

W związku z powyższym wyznacza się termin 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na:

  1. odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu
    się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia,
  2. złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.

Oświadczenia, o których mowa powyżej, są skuteczne od dnia, w którym zaczęła  obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy
(tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.).

W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którą zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz dołącza do oświadczenia kopię
tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.

Do nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne zalicza się m.in.: szkoły, przedszkola, żłobki, hotele, budynki użyteczności publicznej, urzędy, banki, sklepy, budynki (lokale) usługowe, zakłady usługowe, produkcyjne, przemysłowe.

PDFInformacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.pdf
 

Opublikował(a): Laura Nowotny Data publikacji: 15-10-2021 12:21 Modyfikował(a): Laura Nowotny Data modyfikacji: 19-10-2021 10:09
Przewiń do góryPrzewiń do góry