Przejdź do treści strony Przejdź do głównego menu Przejdź do menu "Na skróty"
Strzeleczki

Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK).

NFZ.png

Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – otrzymasz niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych.

Pod powyższym numerem dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom.

Telefony od pacjentów odbierane są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ.
Platforma działa również całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.

Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Specjalnie z myślą o nich, teleplatforma oferuje udzielanie porad przez wideoczat. Komunikacja odbywa się w języku migowym, przy wsparciu tłumacza Polskiego Języka Migowego).
 

Porady udzielane są w kilku językach (polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim).

Linki do niezbędnych informacji dotyczących TPK:

  1. Centrala NFZ - Aktualności / Aktualności / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/tpk-twoja-pomoc-medyczna-w-godzinach-wieczornych-w-weekendy-i-swieta,7987.html)
  2. Teleplatforma Pierwszego Kontaktu / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/)

NFZ 1.png

NFZ 2.png

NFZ 3.png

 

Opublikował(a): Laura Nowotny Data publikacji: 31-05-2021 14:41 Modyfikował(a): Laura Nowotny Data modyfikacji: 31-05-2021 14:41
Przewiń do góryPrzewiń do góry