Przejdź do treści strony Przejdź do głównego menu Przejdź do menu "Na skróty"
Zamek w Mosznej

Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK).

NFZ.png

Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – otrzymasz niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych.

Pod powyższym numerem dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom.

Telefony od pacjentów odbierane są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ.
Platforma działa również całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.

Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Specjalnie z myślą o nich, teleplatforma oferuje udzielanie porad przez wideoczat. Komunikacja odbywa się w języku migowym, przy wsparciu tłumacza Polskiego Języka Migowego).
 

Porady udzielane są w kilku językach (polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim).

Linki do niezbędnych informacji dotyczących TPK:

  1. Centrala NFZ - Aktualności / Aktualności / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/tpk-twoja-pomoc-medyczna-w-godzinach-wieczornych-w-weekendy-i-swieta,7987.html)
  2. Teleplatforma Pierwszego Kontaktu / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/)

NFZ 1.png

NFZ 2.png

NFZ 3.png

 

Opublikował(a): Laura Nowotny Data publikacji: 31-05-2021 14:41 Modyfikował(a): Laura Nowotny Data modyfikacji: 31-05-2021 14:41
Przewiń do góryPrzewiń do góry