„Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” - oświadczenia
Gmina Strzeleczki informuje, iż wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” został zweryfikowany i zatwierdzony w dniu 06 kwietnia 2023 roku
W związku z tym rozpoczął się dwuletni okres trwałości przedsięwzięcia. Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu, terminy na złożenie oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach programu, przedstawiają się następująco:
- I oświadczenie: od 1 do 30 września 2023 r.
- II oświadczenie: od 1 do 31 marca 2024 r.
- III oświadczenie: od 1 do 30 września 2024 r.
- IV oświadczenie: od 1 do 31 marca 2025 r.
Oświadczenia prosimy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Strzeleczkach przy ul. Rynek 4 w formie papierowej. Prosimy nie przesyłać oświadczeń za pomocą e-mail.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 77 4668 164.
Oświadczenie obdarowanego.docx (76,32KB)
procedura-monitorowania-efektow-projektu.rtf (992,43KB)